dimarts, 26 d’abril del 2016

JORNADES CULTURALS "ELS JOCS OLÍMPICS"






27 comentaris:

  1. Hola soc la Angelina,el vidio m' agradat per la canço que era molt relaxant

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Cristina i aquest vídeo m'ha encantat!

    Quins treballs més xulos

    ResponElimina
  3. Hola sóc el Jonathan i aquest video m'agradat molt perquè magradat la canço i com els heu organitzat tot per cursos quina canço es aquesta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Jonathan,

      La cançó primera és la Banda sonora de Carros de Fuego, i la segona cançó és una de la Whitney houston que es diu One moment in time.

      CRISTINA

      Elimina
  4. Hola em dic Montse i m'agraden els jocs Olímpics

    ResponElimina
  5. M'agradat el video però la canço no m'agradat molt

    ResponElimina
  6. HOLA SOC LA ERICA CASTILLO ME HA SEMBLAT UN VIDEO MOLT BONIC I MOLT DIVERTIT

    ResponElimina
  7. HOLA
    Em dic Yaya m'ha m'agradat molt el video i també la canço.
    Les imatges han quedat molt bé.

    ResponElimina
  8. Hola
    Em dic Oumaima de 4tB el video m'agradat molt i també la canso.
    i quan e vist les activitats que em fet ma fet ilucio

    ResponElimina
    Respostes
    1. A tots els mestres ens agrada molt que els alumnes disfrutin amb les activitats que preparem.


      CRISTINA

      Elimina
  9. HOLA EM DIC YASSINE
    M'MAGRADAT EL VIDEO PRIMER QUIMA CANSO ES LA SEGONA CANCO.

    ResponElimina
  10. M'agradat molt els vostres jocs us heu organitzat bé heu tingut paciència i sobretot heu fet les coreografies de la canço "m'agrada l'esport" molt bé. Els d'infantil heu sigut molt disciplinats i us felicito a tots i a totes que heu participar.

    Soc en Hamidou de 4tb . Adeu i gracias

    ResponElimina
  11. Hola sóc l'Ayoub i m'encantaria anar a les olimpíades.

    Ayou B- (6è A)

    ResponElimina
  12. hola soc el papis i m'agrada aquest jocs olímpics




    ResponElimina
  13. hola sóc el karim i magrada molt aquests jocs

    ResponElimina
  14. Hola sóc en Ravinder i m'agrada com celebreu els joc olimpics

    ResponElimina
  15. Hola sóc la Marwa m´agradat molt aquest video perquè esta molt ben fet i tot lliga amb la canço . També perquè m´agrada molt l´esport.
    Marwa (6éA)

    ResponElimina
  16. Hola sóc l'Issam de l'escola el Pla de Salt, de la classe de 6è A. M'ha agradat aquest vídeo perquè hi surt el meu germà petit.

    ResponElimina
  17. hola el millor equip es el groc


    ayoub 6éA

    ResponElimina
  18. M'agrada molt que mireu el vídeo i que el comenteu

    CRISTINA

    ResponElimina
  19. Aquest video amb fa pensar molt de quant jo era petit


    HAMZA

    ResponElimina
  20. M'ha agradat molt el vídeo

    Bintu

    ResponElimina
  21. En aquest video m`agradat la musica es genial


    RAPHAEL(6èB)

    ResponElimina
  22. M'hagradat molt el vídeo

    ResponElimina
  23. Hola amdic Bilal de 6èb aquest vìdeo m'hagradat molt, i la musica també

    ResponElimina
  24. Hola soc Angelina m' agradat aquet video es molt xulo

    ResponElimina
  25. es veritat a mi m'agrada molt com tots els altres

    YASMINA(6eb)

    ResponElimina