dimecres, 13 d’abril del 2016

II TROBADA MULTIESPORT



                           SETMANA DE L'ACTIVITAT FÍSICA I L'ESPORT

Els alumnes de segon hem participat a la setmana de l'activitat física i l'esport saludable participant en una trobada de jocs cooperatius amb la resta d'escoles de Salt. Hem fet nous amics i amigues tot aprenent jocs. Ha estat molt divertit i ens en recordarem durant molt de temps d'aquesta trobada. FIns aviat!!!










A través del PCEE que ens ajuda amb una petita subvenció és pot realitzar aquesta activitat al llarg de tot el curs escolar i ho aprofitem per fer campionats trimestrals amb les altres escoles de Salt que també hi participen.

Aquest trimestre ha tocat KIN-BALL.


Si vols saber què és el KIN BALL llegeix una mica més desprès de la fotografia:





QUÈ ÉS EL KIN-BALL?

El kin-ball és un esport per equips creat al Quebec (Canadà) en 1986 per Mario Demers, un professor d’Educació Física, amb la finalitat d’eliminar l’individualisme en l’esport d’equip i fomentar la interacció positiva i la cooperació entre els components de l’equip. Actualment juguen més de 3.5 milions de persones al món, especialment al Canadà, Japó, Bèlgica, França, Suïssa, Espanya i Malàisia. Espanya ha guanya molt prestigi en aquest esport i ha aconseguit molt bones classificacions i fins i tot alguna medalla.


QUIN ÉS L’OBJECTIU ?
L’objectiu d’aquest esport és que l’equip cridat eviti que la pilota toqui al terra. Si aquest  l’agafa, fa la crida a un altre equip i el joc continua fins que algun dels equips fa falta.
 QUIN ESPAI I MATERIAL FEM SERVIR ?
La superfície de joc varia depenent de l’espai de joc. La pilota és característica d’aquest esport. Medeix 1.22 metres de diàmetre i està inflada amb aire a pressió. El seu volum i pes la fan diferent i molt motivadora. Una altra característica del kinbol és l’ús dels petos en els tres colors oficials: rosa, gris y negre.
COM ES JUGA ?
Nombre de jugadors. Es juga entre 3 equips. Cada equip està format per un mínim de 4 jugadors y un màxim de 8. Sempre ha d’haver 4 jugadores de cada equip en el àrea de joc. El capità de l’equip representa al seu equip i és l’únic que pot dirigir-se a l’àrbitre, de manera educada i sempre que la pilota no estigui en joc.
Llançament de la pilota. Per tal que una sacada sigui valida:
  • La pilota pot ser colpejada o empentada amb qualsevol part del cos per sobre dels malucs. El contacte amb els peus només s’accepta en defensa (per aixecar la pilota).
  • Els quatre jugadors de l’equip han d’estar en contacte amb la pilota durant el cop
  • La trajectòria ha de ser ascendent abans de tocar al terra.
  • La pilota ha de recórrer una distancia mínima de 1.83 metres.
  • Un mateix jugador no pot fer dos cops consecutius dins del mateix període.
  • El cop es pot fer només dins dels límits del terreny de joc.

19 comentaris:

  1. Hola soc Angelina ,M' agradat la canon i a mes las activitats que an fet

    ResponElimina
  2. Hola em dic Anthony 4tB i la setmana de l'esport ha sigut molt esportiva amb aquest video

    ResponElimina
  3. Soc Angelina ma ancantat la cacio o al video

    ResponElimina
  4. Soc Angelina ma ancantat la cacio i al video

    ResponElimina
  5. Hola sóc l'Issam de l'escola el Pla de Salt de la classe de 6è A i a mi m'ha agradat aquest vídeo perquè jo també vaig practicar el kinball.

    ResponElimina
  6. la musica i el muntatge estan molt bé


    Ayoub.H 6èA

    ResponElimina
  7. ma agradat el video sobretot per la música esta molt bé i els nens quan agafen aquella cosa de colors

    ResponElimina
  8. hola sóc l'Oumayma de l'escola el pla de salt man agradat molt aquestes fotografies sobre tot per que hi he partisipat i m'ho he passat d'alló més be

    ResponElimina
  9. ma agradat el video sobretot per la música esta molt bé i els nens quan agafen aquella cosa de colors

    younes(6è B)

    ResponElimina
  10. M'agrada la musica del fons.I les fotos m'han agradat molt.
    Harman

    ResponElimina
  11. Aquesta musica es molt dibartida i al bideo ancara més

    HAMZA (6éB)

    ResponElimina
  12. Hola soc Angelina m'agradat cuan jo astaba alla mu vaig pasa molt be amb els meus cumaig moltes gracies als prufasors de educacio fisica
    ANGELINA

    ResponElimina
  13. M'ha agradat molt les fotos i el video em podia dir com es diu la canço del video
    YAYA (4tB)

    ResponElimina
  14. a mi m'ha agradat perquè la pilota es molt gran i per aixo em pregunto com juguen?

    ResponElimina
  15. viva la setmana fisica! se nota que entreneu molt.

    Anthony (4tB)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també ho crec Anthony.
      Hamidou (4tb)

      Elimina
  16. Em sabríeu dir el nom de la cançó del vídeo del paracaigudes?
    Hamidou (4tb)

    ResponElimina
  17. m'agrada molt el kindbol es molt divertit i tambe hi jugo amb les meves amigues

    Yasmina(6éB)

    ResponElimina