divendres, 29 de gener del 2016

Les consignes

12 comentaris:

  1. hola m agradat aquestes consignes que em fet

    yasmina (6éb)

    ResponElimina
  2. hola soc l'Oumayma m'ancanta aquest video fins ara no l'avia vist es mol imaginatiu,quin riure: ja jaja!

    oumayma(6éb)

    ResponElimina
  3. hola ma agradat les consignes que han fet


    younes (6è B)

    ResponElimina
  4. M'agrada com anaven pintats i vestits.
    Harman

    ResponElimina
  5. tariq(6éB)
    El rei carnestoltes ens ha fet portar unes consignes esbojarrades.Quin riure i bon video.

    ResponElimina
  6. El vìdeo está molt bé i els alumnes de 6è la en fet genial

    ResponElimina
  7. Hola soc Angelina m'agradat cuan a bingut al rey carnastoltes las caras pintadas i als nens i nenes de sisè hu an fet molt be
    ANGELINA

    ResponElimina
  8. Que guapos i guapes esteu!

    CRISTINA

    ResponElimina
  9. m'ha agradat molt e l vídeo del rei carnestoltes perquè fa molta riure!!!

    (Youssef 4tb)

    ResponElimina
  10. M'ha agradat molt el video i el rei carnestoltes m'ha fet petorme de riure
    YAYA (4tB)

    ResponElimina
  11. hola soc Erica me agradat molt perquè la musica era molt molooona i però per mi els nens esta van tímids

    ResponElimina
  12. HOLA SÓC LA MARWA DE LA CLASSE DE (6eA)
    M´AGRADAT MOLT AQUEST VÍDEO I PENSO QUE ESTÀ MOLT BEN CURAT

    ResponElimina